Странице

петак, 28. јул 2023.

NAJNIŽI I NAJATRAKTIVNIJI SLAVNI MUŠKARCI: VISINA JE NEBITNA, ŽENE IH OBOŽAVAJU

 


Neki muškarci za kojima lude žene širom planete, postali su zvezde iako nisu ispunjavale sve kriterijume mačo muškaraca. Danas govorimo o onima koji nisu visoki, ali to ih nije sprečilo da postanu slavni. Njih žene obožavaju i pored činjenice da ne ISPUNJAVAJU FORMULU CRN-VISOK-ŠIROKA RAMENA.

DENI DEVITO 155 CM



„Nije neophodno, ako smatrate sebe debelim, malim i ružnim, da cvilite da vas sve ovo navodno sprečava da uspete. Sve je to glupost, a ja, Deni Devito, živopisan sam primer toga”, kaže glumac koji se teško može nazvati neuspešnim.

PROČITAJTE ŠTA SU TO HVATAČI SNOVA

„Kada pokušaju da me ubede da ne mogu da uradim nešto zbog svoje visine, to me zasmejava. Samo kreteni mogu izvući zaključke samo po izgledu”. Od školskih dana Devito nema želju da poraste. Visina mu nije važna, a ni njegovim brojnim obožavaocima.


DANIJEL REDKLIF 165 CM



Slavni “Hari Poter”, ne misli da mu visina smeta da ostvari uspešnu karijeru.

“Ne mislim da je to razlog za zabrinutost. Dastin Hofman i Tom Kruz imaju veoma različite karijere, i obojica su približno iste visine kao i ja. I uzgred, minimalna visina marinca je 152 cm, a ja sam mnogo viši. Tako da mogu lako igrati kul momke”, našalio se britanski glumac.


AL PAĆINO 165 CM



Visina nikada nije smetala Paćinu, ali je skoro ostao bez presudne uloge u njegovoj karijeri. Glumci „Kuma“ su se sreli na „Tribec“ festivalu i prisetili se prošlosti, a tokom javne rasprave pokazalo se da su producenti Paramount studia bili protiv Paćina zbog njegove visine. Studio je želeo visokog i zgodnog Roberta Redforda, ali je reditelj Francis Ford odlučio da pruži šansu Alu.


DASTIN KOFMAN 166 CM



“Za vršnjake nisam bio čak ni patuljak – zadirkivali su me da sam ljudski panj”, priznao je Hofman u intervjuu. “Mnogi su bili ogorčeni kako sam tako nizak sa dugim nosom, uspeo da završim fakultet i postanem slavan”, prisetio se Hofman.


TOM KRUZ 170 CM



Kruz ne razgovara o visini sa novinarima. Kruže glasine da nosi visoke potpetice i da zahtiea da ga slikaju iz ugla koji će učiniti da na slici izgleda viši. Glumica Nikol Kidman, koja je s njim bila u braku, više je 10 centimetara.

„Zamislite kako je bilo nezgodno svaki put kad smo išli u javnost zajedno. I možete verovati da se Tom nikada nije nasmejao zbog naše razlike u visini”, rekla je Kidmanova u jednom intervjuu.

Toma centrimetri nisu sprečili da postane jedan od najpoznatijih glumaca sveta, a uz to je “tiha patnja” mnogim ženama.

https://www.cdm.me/

 

Нема коментара:

Постави коментар