Странице

петак, 6. јануар 2017.

ARHIVA TITOVIH VICEVA O TITU

Majku ti božju ala ima tih anegdota o mojemu životu. Retko sam koji čuo do 1980. Ako je netko i pričao ja nisam znao. Posle 1980. polako su počeli da pričaju, sve više i više, da bi opet prestali. Ja sam si napravil kolekciju mojih omiljenih, pa kad ih sad niko ne priča došlo je vreme da ih ja pričam...

J.B.T.

CRNE ZASTAVE


Dođe čovek na Trg Republike, a na trgu crne zastave. Priđe čovek milicajcu i upita ga:
- Zašto su obešene crne zastave?
- Umro Tito.
Ode čovek na pijacu, prošeta se, vrati se na trg do  milicajca i upita ga:
- Zašto su obešene crne zastave?
- Umro Tito.
Ode čovek na železničku stanicu, prošeta se, vrati se na trg kod  milicajca i upita ga:
- Zašto su obešene crne zastave?
- Ta, čoveče, rekao sam vam sto puta:
Umro Tito.
- Ali, kad ja to volim da čujem.

NAJKRAĆA VEST

Znaš li da je Radio Zagreb dao najkraću vest o Titovoj smrti?
- ?
- Rekao je: danas je u Ljubljani minus jedan.

POLITIČKA ŠKOLA

Polagali Mujo Haso i Suljo političku školu i nakon 10 neuspelih pokušaja nastavnik kaže:
- Ako želite da položite ispit, idući put za dvojku morate reći jednu poznatu rečenicu. I tako dođu oni na idući ispit i nastavnik pita:
- Ajde Mujo reci!
- Učiti i samo učiti rekao je Marks.
- Bravo Mujo evo ti dvojka. Ajde ti Haso!
- Proleteri svih zemalja ujedinite se.
- Bravo Haso evo i tebi dvojka.
Došao red na Suljo, a Suljo se znoji i znoji, kad ispali ko iz topa:
- Bog te jebo puno ih je nebo!
- Što ti je bolan Suljo pa ko je to ikad reko?
- Pa to ti je reko Tito kad je bio desant na Drvar!


 PISMENI SASTAV

Pisala deca pismeni sastav u školi na temu: 45 godina mraka pod Titom?. Mali Perica završi za 5 minuta i krene napolje. Učiteljica ga pita:
"Kuda Perice?"
"Ja sam završio," kaže Perica.
Učiteljica otvori vežbanku, a Perica napisao:
"Jebem mu Majku ko je upalio svetlo!"

RATNIK

Za vreme jednopartijske demokratije pita učiteljica Ivicu:
- Ivice, ko je najveći ratnik za kojeg si ikada čuo?
Ivica odgovori:
- Josip Broz Tito.
Na to ga učiteljica pohvali i kaže:
- Sedi, petica.
Ivica sedne, skrivajući izvuče ispod klupe jednu sliku, pogleda je i Šapne:
- Izvini Rambo, ali karijera je karijera.

GLUMA

Pitali Ričarda Bartona:
- Kako to da ste došli da glumite Tita?
- Dosta mi je bilo da glumim karakterne uloge.


STIH ZBOG KOJEG JE PESNIK OTIŠAO U ZATVOR

Druže Tito, jebem ti Jovanku što ti nisu kuruzi po banku,
već po stoju, jebo majku svoju!
Obrad Bijeljac (umro 1992, radi ovog stiha odležao ukupno 16 godina u Zenici)

ŠTA DANAS NAROD KAŽE O TITU

Tito je krao, al je dao,
ovi kradu, al ne dadu.

JOŠ JEDAN NOVI-STARI

Sreli se Tito i Rej Čarls pa pita Rej Tita:
- Kako ide druže Tito?
- Kao što vidiš.

TITOVI ZAKONI

Nikad nemoj stajati između drveta i psa.

Auuuu! Vreme je da idem....! 





Нема коментара:

Постави коментар